onsdag, december 01, 2010

Diamonds made me heartbroken

idag känns som en hyffsat bra dag. förrutom då att kattfan kissade på min nytvättade tvätt. men nu ska jag fixa kastrering så fort som möjligt å se om problemet försvinner. annars får jag gå vidare med det, för en katt som kissar inne kan jag bara inte ha!

well.. har haft grupparbete idag. känns som jag blir mer förvirrad varje gång. fasar över examinationen faktiskt. dock så lär det bli enklare när man får göra det själv antar jag. när inte tusen olika tankar ska respekteras. nåja.. idag är det nog dags för en promenad i snön, härligt med sol också :)

puss på er!

2 kommentarer:

San sa...

Kastrering hjälper nog.

Nice med promenad i snö och sol :)

Ha en bäst dag darl <3

MissPain sa...

ja får hoppas de gör det! ja de va riktigt najs faktiskt. i miss u <3