onsdag, december 01, 2010

Walk Idiot Walk

well.. ska nog ta mig en tupplur nu. var ute å gick en hyffsat lång runda ute innan, solen i ansiktet å snön knastrandes under fötterna, det var jävligt härligt! är så glad att jag är näst intill frisk nu så att jag kan röra på mig, endorfiner ftw!!!

nu börjar det bli mörkt ute. nej det är inte många timmars ljus ute nowadays. nåja, man får vara glad för det lilla.

har även införskaffat en till julklapp. nu har jag bara en kvar, och förmodligen den svåraste! att köpa julklapp till lilla william är inte lätt. kids har ju allt these days. förslag? funderar på lego...?

åh åh åh, måste berätta att jag även införskaffat mig långt fint löshår i äkta hår med clips! :'D awesome! dock åker det inte i på ett jävla bra tag för mitt hår måste vila. men sen kommer de bli fett snyggt. väntar på att det ska dimpa ner i brevinkastet! och det som är bra med det är att det är väldigt blont, vilket gör att om jag vill kan jag färga de svart. äkta löshår is tha shiet!

woopwoop, nu väntar mys-sängen!

Inga kommentarer: