söndag, december 05, 2010

901

99 inlägg till, sen är det 1000st. hehu.. tiden går alltför jävla fort, eller alldeles för långsamt. vilken ska jag välja?

idag har jag haft ida här.. :) mycket trevligt, var ju ages sen sist! så det var kul att catcha upp lite. känner att det är en person jag än idag trivs att umgås med. känns skitbra. vi var ju bästisar under jättemånga år i grundskolan. leo tyckte dock inte om hanke, så han får tyvärr inte va här nästa vecka, för leo då, haha kräsna kissekatt. nåja.

well.. kvällen har varit väldigt bra. är så glad att jag drog med folket. blev massa snack, spel och godsaker.. det var najs. kunde få släppa lite på allt å bara vara. har till och med skrattat idag. känns så sjukt bra!

ska väl snart sova eller nåt. imorgon blire en lugn söndag. kanske lite tentaplugg om jag orkar. vi får väl se hur det blir.

repeatar jay just nu. och har balkongdörren öppen. det luktade instängt. nu är det kallt om tossingarna, så jag ska tvätta bort sminket och krypa ner i min mysiga säng.

Inga kommentarer: