tisdag, december 28, 2010

i skuggan av värmen

såg en fantastiskt bra film idag. i skuggan av värmen med joel kinnaman. den var så underbar och trots att mycket inte stämde in på "vår situation" så kunde jag inte sluta tänka på hur mycket det fanns som var likt, om inte minst känslorna. och tro mig, jag skulle göra exakt likadant, jag har gjort likadant för dig. du är mitt liv och klarare än såhär kan det inte bli. visst, jag står ut mycket, men jag orkar med allt för dig. för utan dig hade jag inte ens orkat leva. klart jag går i graven för dig om det så skulle behövas.

det är så jävla synd att fler inte kan hjälpa missbrukare. visst, jag vet inte hur det är att vara en, men jag vet hur det är att älska en, att vänta dag ut och dag in på ett samtal från bårhuset. några kanske undrar hur det kan komma sig att jag kan "veta" för jag inte lever vid din sida just nu, men tro mig.. jag vet. jag vet hur det är att leva med en missbrukare, för jag lever med honom trots att jag inte lever brevid honom. vi andas samma jävla luft, vi ser samma jävla sol och måne, och vi känner samma jävla äckliga hat till denna värld!

vår "konstiga" relation har krossat all ytlighet som existerar på denna jord. den har krossat alla fördomar. vad mer kan man begära? att älska en person till själen och inte kroppen är det mest fantastiska man kan uppleva, och jag är så jävla lycklig att jag fått uppleva det.

och för er som alltid tvivlat, fuck you.. han är min och bara min. ask anyone.. jag vet att allt är helt jävla twisted, men säg en relation som inte är det? kärleken har absolut inga gränser, och vi... vi har suddat ut dem alla.

tvivla aldrig kära du, jag skulle göra allt.
you're the only one that makes me feel like this, and you know it

Inga kommentarer: