lördag, december 25, 2010

äre fest eller?

yes så är det.. snart kommer folket börja droppa in hos mig på förfest. sedan bär det av ner till hotellet för det stora och årliga xmaspartyt. så nu ska jag snart korka upp cyaniden, men först ska löshåret i. mitt finafina löshår.. love it.

åååh jag fick en micro i julklapp! jag blev jätteglad och värmde mat i den idag. hihiiihihi. för tillfället leker leo i lådan som micron varit i. jättegulligt.

lista på vad jag fick;
* micro
* canonskrivare/scanner
* elvisp
* snygg bh
* tillbehör till micron
* pengar
* en almanacka
* tandborste & tandkräm (hahahahaha, min lillassyter är rolig)
* ett presentkort på 150kr på SF bio
* en spargris som det står "krisgris" på
* duschkräm och bodylotion

så äre

(kom på nu att jag inte publicerade detta.. nu e jag hemma å e ganska nykter)

Inga kommentarer: