torsdag, december 30, 2010

don't

nej.. jag mår åt helvete. å jag är sur,arg och ledsen. så snälla bara låt mig vara. fan att folk inte fattar. jag vet inte allt, kan inte göra allt, orkar inte tänka på allt.

och en sak till.. nyår är så jävla överskattat. "hej vi ska supa oss asfulla å käka fin middag å ha fina klänningar". jag kan likagärna sitta i min ensamhet och dricka. för hur många jag än har runt omkring mig så känner jag mig lika jävla ensam inombords iallafall.

visst, folk förstår inte hur det är,. men jag orkar inte ens försöka förklara, och så är det. nu ska jag krypa ner i mitt jävla hål å stanna där tills jag dör.

4 kommentarer:

San sa...

Nyår är fail, alla vill alltid försöka göra något överdrivet och allt slutar i kaos...Kryp inte ner i något hål, vi borde ha picknick vid havet istället (även fast jag kommer bli blå för det är så j*vla kallt ^^).

MissPain sa...

sanne du är så jävla underbar!

kom hit snart va! <3

San sa...

Jag skulle gärna åka till dig redan nu! :D Såg hur mitt schema är nu i januari och fan ta det. Har dubbla seminarium två eller tre gånger i veckan samt förläsningar och under den tiden ska man skriva ett arbete om något jag inte vet än, jag hade ju tänkt att januari skulle bli bra så jag kunde säga hej till dig..Elaka skola :(

Värre blir det med när onödigt mkt pengar går till läkarbesök och medicin. Igår fick jag tredje medicinen då de andra två aldrig funkade..Mm underbart. Vet inte vad de gör om den här medicinen inte funkar för det är typ den sista :s

Kan bli väldigt svårt att åka ner i januari, men jag hoppas det finns en lucka i februari :)

MissPain sa...

dumma skola å dumma läkare :(
jag hoppas du kommer snart iaf!