lördag, december 11, 2010

jayjayjay

ja han vann... mmm, alla snackar om det. antingen att han är så jävla bäst, eller att han e så jävla sämst. hatar ungefär båda snacken lika mycket. kan man inte bara låta skiten vara? tycker man inte om det, snacka inte om det. tycker man om honom, snacka inte om det heller. vi såg nog alla på tv'n igår så vi vet vad som hände. de som tycker idol är nåt kommersiellt skitprogram tittade säkerligen inte, men de vill kanske inte veta heller?

eller tittar ni mest bara för att sitta å störa er på allt som har med idol att göra? följer alla rubriker och glor intervjuer bara för att störa er? då är det absolut något fel på er.... visst, jag har en tuff utsida, uuuh de e tabu å glo idol då, de e tabu å tycka att nån i idol e bra. men jag gillar idol, och jag skäms iallafall inte för det. fan stå för era åsikter, men ni behöver inte skrika ut över hela världen hur jävla mycket ni älskar att jay vann, eller hur mycket ni hatar det.

är så trött på folk. och nu inser jag att jag snackar om det. men mest bara för att visa hur mycket jag stör mig på folk som bara ska älska eller klaga så förbannat äckligt jävla mycket. orka?! världen går inte under för att fel människa vann idol, världen går inte heller under för att ni hatar jay av hela ert hjärta. å alla rykten då... "åh va dum han är som knarkar", "jävla idiot till pojkvän" blablablabla.... ORKA?!

eller att han inte låter orginellt. kan ni inget om musik? visst, de stora artisterna utomlands, de är också orginella. men detta är svenskt! å takida? hahahahaha. kul att man jämför jay med någon som inte ens har samma röstkapacitet what so ever. MUSIK-KUNNIGA SVERIGE, heja heja!

JAY JAY JAY HJÄRTA MIG VA! för jag tycker han e snygg. nu ska jag inte säga nåt mer utan enbart hålla käft å ta emot folks arga kommentarer/blickar........... hejdåååååå

1 kommentar:

Emelie sa...

Han är G R Y M !!