tisdag, december 28, 2010

flippat ur..

yes.. nu ikväll spårade jag ur totalt. först blev jag jättearg helt utan anledning och sen brast jag ut i gråt och skakade som ett asplöv, utan att veta varför. fick sån panik, sån ångest.. visste inte vart jag skulle ta vägen.

nu har det lugnat ner sig men är fortfarande jättenedstämd. jag tror det är att jag bara skippat att äta min medicin för att jag inte mår bra av den. så idag började jag med min nya och kroppen flippade. well.. jag tror jag ska sluta med medicin över huvud taget, det gör mig konstig, och jag har mått bra utan de senaste 4-5 dagarna.

någon måste iallafall hjälpa mig, fort som fan, för snart går jag under. "hej jag är helt jävla dum i huvudet" - men det skiter jag fullt fan i. ni behöver inte läsa, ni behöver inte lyssna, ni behöver inte se. återigen, en blogg att ventilera sig i, inte för nån jävla "hej uppmärksamhetsbarn 24/7" HELVETE.

så.,. nu har jag lyckats avreagera mig på alla som inte gillar att jag skriver om mitt privatliv i MIN blogg. hejdå

Inga kommentarer: