lördag, december 04, 2010

I want you - I hate you!

dessa eviga jobbiga jävla känslor.. gud vad ska jag ta mig till?

igår var jag hemma hos familjen. riktigt skönt att komma hem dit när jag mår såhär jävla kasst. har hamnat i en av mina perioder där jag är likgiltig inför det mesta, där jag inte vill umgås med någon å blir sur för småsaker. det känns så jävla tomt inom mig samtidigt som det gör så fruktansvärt ont, alltså FYSISKT ont. kan jag inte bara få vara frisk?! jag hatar detta.

tillfälligt? i fyra år? jag tvivlar. jag har egentligen inte ens någon fastställd diagnos på mig, vilket suger apa. äter tillfällig medicin,. har gjort i fyra år, nej nåt är jävligt fel!

nåja, sitter hemma nu, snart kommer ida hit. har inte träffat henne på år å dar. vi umgicks jättemycket när vi var små, ungefär var och varannan dag. vi var ju bästisar! så ska bli kul å catcha upp vad som hänt de senaste....... jättemånga åren!!! usch vad dålig man är på att hålla kontakt med folk! well, går allt vägen så ska hennes hund få vara här nästa vecka.. dock vet jag inte hur leo kommer reagera. vi får väl se..

nej kanske man skulle typ... ta sin medicin å sminka sig? crackhora!
(ta inte allt så seriöst)

"I don't need your forgiveness"

Inga kommentarer: