torsdag, december 16, 2010

Onödig fakta!

* när jag var liten tyckte jag svartrockare var ascoola
* när jag var liten var jag rädd för min kusin för att han hoppade på kryckor
* mina föräldrar är fortfarande tillsammans
* jag är rädd för ångest
* jag älskar Ben&Jerrys
* jag hatar folk som väljer sin partner framför vänner
* när jag var 16år gick jag inte utanför dörren osminkad
* min hemliga dröm är att bli känd artist och stå på scenen (trots att jag inte kan sjunga!)
* det var faktiskt en slump att jag senare gick media på gymnasiet
* jag har en svag fetisch för skor
* från att jag var 15år har jag piercat mig själv fyra gånger (en togs ut)
* fram till att jag var 14-15 så hatade jag färgen rosa, sedan älskade jag den
* jag började ligga i solen på sommrarna för tre år sedan
* min första fylla var på vodka å cola
* jag har haft grönt hår
* när jag gick i grundskolan var jag klassens clown
* jag skrev kärlekslista när jag var 7-8år
* har i nästan hela mitt liv tjatat på mamma&pappa om en häst
* hade svårt att simma och var rädd för djupt vatten ända tills jag var 13
* min första cd-skiva var smurfhits 1 som jag fick av min moster när jag var 7
* jag har aldrig haft ett seriöst förhållande
* är otroligt rädd för känslor
* älskar när snön knarrar under fötterna, trots att jag hatar vintern
* när jag var liten så kunde jag åka skridskor första gången jag ställde mig på dem
* kjol är ett plagg som jag absolut och fullkomligt älskar
* lyssnar på ABBA och tycker att det är bra
* blev så full på min 20årsdag att allt är blankt, det har aldrig hänt
* är fullkomligt ner i en kille jag aldrig träffat
* älskar killar med långt svart hår, piercingar, tatueringar som är smala och har kvinnliga drag
* david fick mig att börja lyssna på mycket av musiken jag lyssnar på idag
* hatar whiskey för att jag en sommar söp mig så full på det att jag inte kommer ihåg hur jag kom hem
* jag tror inte på "när man gör maten själv blir den godare"
* jag hatar allt som har med hushåll att göra
* inredning är absolut inte min starka sida
* har älskat kattdjur så länge jag kan minnas
* mitt barndomsrum är tapetserat med leopardmönstrade tapeter, jag har alltid varit cool
* när jag var liten var jag brun som en neger och vit i huvudet som en albino
* jag hade en period då jag inte åt för att jag mådde så jävla dåligt, resulterade i stor viktnedgång
* har alltid älskat skolan
* hatar mina bröst
* drömmer om ett hus på landet med häst, katt och hund
* finaste killnamnet jag vet är david
* jag har manson tatuerad på min arm (forever)
* hade alltid tänkt att tatuera in en minnestatuering på david, har dock inte blivit av än
* ska fylla min andra arm med en till sleeve
* har en fetisch för kroppsutsmyckning
* älskar att diskutera religion
* läser till gymnasielärare i religion och historia
* fick VG i idrott på gymnasiet (heja mig!)
* har dansat showdans och bugg
* spelat fotboll och innebandy
* är uppvuxen med musik som shakin stevens, arvingarna och barbados (ja min mamma gillar sån musik. och det är barndom för mig)
* har fram tills för ett par år sedan sagt att knarkare får skylla sig själva
* när jag var liten hade jag en rolig dröm som jag fortfarande kommer ihåg
* denhär listan är kass!

2 kommentarer:

San sa...

Intressant lista, en till sleeve låter spännande :D

MissPain sa...

aw, thanks honey ;*

kom hit snart <3