fredag, december 31, 2010

"hej skitstövel"

jo men lite så känner jag mig nu. ursäkta att jag inte är ett trevligt sällskap eller att jag skippar nyår i år ungefär. men jag vill så gärna gräva ner mig i ett hål, så gör nog så. har i alla fall min bästa emma vid min sida every step of the way. vi ska ha ett lugnt och mysigt nyår tillsammans. långt bort från all jävla klyscha om fyllesvin och finklänningar.

varför kan man inte bara sitta hemma å som emma uttryckte det "dricka te, titta lite på tv'n och gosa ner sig". vad är det för fel med det?

men yes. beter mig som en idiot mot många jag bryr mig om för tillfället har jag märkt. men tyvärr får de jag älskar ta mest stryk, och jag är ledsen för det, verkligen. men kan ni inte hantera det så va inte min vän. jag är komplicerad så in åt... och speciellt i de tider då jag är "mer sjuk" än vanligt.

jag försöker leva, give me cred for that.
kanske ska jag knalla ner till isen och åka lite skridskor? nu är det i alla fall inga där som kan störa mina tankar.

Inga kommentarer: