fredag, december 31, 2010

empty spaces

jätteglada tjejen jag är! eller inte. kan inte folk bara sluta prata? gud vad skönt det skulle vara om allt bara var helt jävla tyst. ja jag är bitter, å åt helvete jag har all rätt att vara det också. delvis därför jag undviker att vara med folk idag för jag vet att jag bara kommer förstöra deras "roliga" kväll. sedan tycker jag nyår är överskattat också men det är en annan sak.

palla att jag ska supa mig redlös. för när jag mår såhär så vet jag att det är vad jag kommer göra, om inte minst för att kväva alla jävla känslor. och för att försöka vara glad så att alla andra blir jävligt nöjda. men varför ska jag vara glad på låtsas? känns bara fel. folk får gärna tycka att jag är bitter, tråkig, sur å så vidare.. men jag håller ju mig i alla fall undan all mänsklighet ikväll så tro mig, jag gör er en tjänst. och återigen, detta är väl min blogg, sist jag kollade i alla fall.

huhu, ja jag är aggrotjejen som tar åt mig fast jag kanske inte ens behöver. men jag vet nog vad folk tänker. jag är inte dum liksom. nej nu ska jag le lite!

EXIT LIGHT
ENTER NIGHT

Inga kommentarer: