torsdag, december 09, 2010

D.O.N.E

helluuuu folks. nu är jag äntligen klar med min examination. efter lite tips å tricks från en kurskamrat så tror jag det blev ganska bra i slutänden. nu håller jag på å lagar mat, samtidigt som jag har tvätt-tid. duktiga tjejen här!

ska ta å städa av lite sen. men först ska jag äta för jag är så förbannat hungrig. men medan jag väntar på maten och tvätten så ska jag nog ta å börja plocka lite iallafall. så tar jag dammsugning å torkning sen!

leo är cp å kryper in emellan påslakanen och ligger där. vad är det för fel på honom? haha. iiih, idag blir det The two towers extended edition :D jippijay! å på tal om jay, imorgon e han med i finalen, är så glad att jag får se honom as much as possible. han är fan värd detta, på många sätt.

hejdå

2 kommentarer:

San sa...

Examinationen kommer säkert gå jättebra :)
Angående att Leo springer emellan påslakanen, dunno why men en del katter verkar gilla det, luriga små pälsiga saker ^^ Ibland vet man inte att de sover i sängen för man ser dem inte eftersom de har gömt sig under och emellan tyg ^^

MissPain sa...

hihi :) får hoppas det!
haha, ja typ. han e lite knasig ^^

miss u <3