måndag, september 14, 2009

Time of my life!

Sitter och tänker tillbaka på Turkiet. Kan inte sluta tänka. Så jävla underbart det var där! I fucking had the time of my life där nere. Allt var bara helt underbart och så avkopplande, jag kände ingen som helst stress inom mig utan allt bara rann av mig. Och att få vara där med min moster var helt awesome, fick chansen att prata och umgås med henne på riktigt.

Annars sitter jag här hemma atm och dricker kaffe. Har bytt lakan i sängen idag *duktig mig*. Syrran spillde filmblod på mitt förra, som f.ö var nytt och vitt dessutom :(

På Onsdag ska jag, paulina och åsa hämta emma i oskarshamn, och jag är chauffören ^^ Så det ska bli en rolig liten roadtrip :) räkna med att jag har kameran med mig och tar cräääääjzy pictures. Kommer säkert upp här på bloggen alt. på bilddagboken. Håll utkik!

Inga kommentarer: