onsdag, september 02, 2009

Tatuering

Idag var jag totalt inställd på att jag skulle tatuera mig vid 3. Gick upp vid 11 så att jag hade tid på mig och satt och käkade en rejäl frukost i lugn och ro samt slötittade på tv'n. Sedan får jag ett samtal från Tobbe vid 12 och han bara "jag tänkte bara påminna dig om att du ska tatuera dig idag" och jag bara "ja men det har jag inte glömt" och han bara "ja men det var vid 12".. Och jag hoppar i ett par kläder, drar på mig en mössa, kletar dit lite mascara och skyndar mig till tåget som gick vid 12.30.

Men allt löste sig och jag var där vid 1-tiden ungefär. Efter lite om och men hade vi hittat rätt storlek och plats för tatueringen. Hade en sittning på 2 timmar och fick betala 1700kr. Och den är så snygg! Kommer bild senare här på bloggen samt på bilddagboken när jag fått ta av plasten och tvättat av den lite.

Sitter för tillfället i soffan med lite varmt te brevid mig och slötittar på tv'n. Myspys!

Inga kommentarer: