onsdag, september 09, 2009

As you die

Kom precis ut ur duschen. Har varit ute å rensat tankarna innan dess. Finns mycket äckligt som rör sig inne i huvudet som bara måste få bearbetas, spottas på o.s.v. Jag är ledsen, arg, besviken, äcklad, rädd och jag vettifan vad mer av känslor som finns inne i huvudet. Vill bara lägga mig ner och dö. Och är otroligt rädd för mig själv i nuläget. Men jag lyckades klara av det, lyckades stå emot och det är för att denna gången är jag något starkare än förra gången. Men det var nätt och jämnt.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen och försöker att samla mig och andas, men sedan kommer tårarna eller ångesten krypande som små demoner och etsar sig fast.

Jag orkar snart inte längre. Och när det väl är för sent då är det för sent!


f.ö har folk ingen humor idag!

Inga kommentarer: