måndag, september 28, 2009

Jobb

Idag var jag uppe vid 20över6, och åkte med tåget som gick härifrån vid ungefär 7.29, var inne i
Nässjö 10 min senare och skulle åka med tåget till Jkpg som skulle gå vid 7.51, dock var det
försenat till 8 så jag och min kusin Emelie som jag mötte upp i Nässjö gick till Pressbyrån för å
köpa kaffe. Och självklart missar vi tåget! Så fick gott ringa till min chef stressad som jag var och
förklara mig, han sa till mig att ta det lite lugnt, och jag sa att jag skulle bli typ 10min försenad.
Det gjorde dock inte så mycket.

Idag har vi tränat efter en mall som vi ska använda oss av och följa när vi sedan ringer upp våra
kunder. Känns lite sådär konstigt och stelt i början, men vi är en skön grupp så att ibland blev
det nog mer skratt än något seriöst. Slutade tidigare idag vid 4 så var hemma för 20min sen.
Imorgon börjar vi vid 8, ordinarie tid. Kommer bli jobbigt att gå upp, men får lägga mig tidigt
ikväll, och hoppas att jag kan sova. Igår kunde jag inte alls sova och låg och vred och vände på
mig, vilket idag resulterade till ett väldigt trött beteende.

Så ligger det till atm.

:*

Inga kommentarer: