torsdag, september 24, 2009

That's it

Åh vad frustrerad jag är! Du har sagt så mycket och menat så mycket annat, och det gör dig till en av de falskaste människorna jag någonsin träffat! Man ska inte tro att man kan behandla mig hursom helst och du har verkligen bevisat en gång för alla att du är inte värd mig på ens ett kompisplan. Sådanna som dig kastar jag ut ur mitt liv innan det gör för mycket skada.

Kul att börja ett inlägg så frustrerat men så är det.
Har varit på vårdcentralen idag, och jag kan inte fatta att jag hade så mycket inom mig som jag fortfarande ältar och som jag inte bearbetat ordentligt. Att lägga saker åt sidan funkar för stunden, men någongång kommer det att komma över en och bara göra situationen värre. Vi bestämde iallafall att vi ska se hur det funkar med jobbet och om det kan hjälpa mig att hålla tankar och ångest borta. Gör det inte det så får vi se vad som händer. Jag känner dock att detta med jobbet kommer inte att spela en stor roll i mitt mående, faktiskt inte. Kanske att jag glömmer bort lite för stunden men sen när jag kommer hem igen så kommer det att vara samma visa.

Nog med prat. Jag orkar inte. Farfar skulle fyllt 75 idag så snart ska vi åka in till graven och sätta ljus och lägga blommor. Saknar honom så enormt mycket, och det tar fortfarande på mig. Grattis min ängel.

Inga kommentarer: