lördag, september 19, 2009

fiskfitta!

Dagen igår började jättebra. Var å fikade med brudarna på kaffebönan, fick träffa Sara som kommit hem och sådär. Satt där i flera timmar och pratade diverse om vad som hänt på senast och sådär. Efter det åkte vi hem till Åsa som hade fått en bukett med 20 röda rosor av André, vilket var roande! Sedan satte vi igång att göra oss iordning och drack vin, jag drack mest, och var ungefär onykter redan innan vi var på krogen.

Sedan när vi var på Tusen och en natt så upptäckte jag att min kamera var borta, min kära Olympus som f.ö kostade 4,5 tusen. Letar förtvivlat överallt ungefär men hittar den inte. Så idag var det bara att anmäla den hos polisen. Mitt hjärta blöder typ! :(

Annars hade vi det askul, jag var full som en kastrull och hade det awesome! Vaknade idag runt 7.15 på bredden i min säng med kläder, smink å allt. Så jag hade tydligen bara gått upp till mitt rum igår och lagt mig på bredden på sängen och totaldäckat. Kul att jag faktiskt är längre än vad sängen är bred så jag låg med fötterna utanför sängen! Ja asså, det såg sjukt kul ut helt enkelt.

Så kan det gå när haspen inte är på!

Inga kommentarer: