onsdag, september 16, 2009

Fixxin' trippin'

"we don't seek death we seek destruction"

ehm?

Nejmen.. håller på att sminka mig. Om drygt en timma kommer Paulina och Åsa, och då bär det av mot Oskarshamn. Var uppe typ 8.10 idag och var trött som en jude. Var sent i säng igår p.g.a nån charmig snubbe ungefär. Så har sovit typ 5 timmar. Iallafall så var jag uppe så tidigt för att jag skulle skjutsa mor min till jobbet.

När jag kom hem var jag ute och fotograferade lite höstbilder för att jag blev inspirerad av det fina vädret, sen gick jag och la mig. Vaknade vid halv1 ungefär för då ringde klockan. Tog en dusch å gjorde lite käk, å nu har jag förberett allt typ. Ska bara sminka mig klart, ta på mig ett par andra byxor, pilla till håret och hälla upp kaffet på termos, sen ere up up and away ungefär.

Och jag vet att jag använder "ungefär" väldigt mycket, för att jag tror jag har fått nån dille på det. And I like it!

Nej nu ska jag återgå till sminket..

Inga kommentarer: