lördag, september 12, 2009

CUNT.

Okej, vad gör man? Inte så speciellt mycket. Sitter här alldeles ensam och mitt huvud går runt, runt. Snurrandes, tänkandes... Finns så mycket jag önskar vore annorlunda, önskar faktiskt att allting blivit som det skulle för ett par år sedan och att det skulle vara så fram till nutiden. Då hade ingenting annat behövt inträffa och jag hade sluppit idioter och lögner. But the biggest lies of 'em all were the ones you gave me 3 years ago, så antar att det inte vore så bra om det blivit som det var tänkt då. Det hade förmodligen bara förstört mig ännu mer, grävt mig djupare i depressionen för du gör mig illa - gjorde mig illa! Fast kanske allt varit annorlunda om vi träffats och ordnat upp allt.. Kanske, kanske inte... Usch, my life sucks! Tell me yours does too!

"So break yourself against my stones
and spit your pity in my soul
You never needed any help
you sold me out to save yourself
And I wont listen to your shame
you ran away - you're all the same
Angels lie to keep control"

Inga kommentarer: