onsdag, september 30, 2009

telefondöd

Idag har det varit jobb igen. Upp vid 5.20,. Jobbigt men när man väl kommer till jobbet så taggar
man upp varandra,. Lyckades nästan sälja till 2st idag, och det är bara andra dagen som vi ringer
i någon timme ungefär. Imorgon ska vi jobba en heldag med samtal hela dagen!
Stefan, som är chef, lovade den första som gör ett sälj en vinflaska, och jag ska fan vinna den! Asil var
inte så jätteglad på mig eftersom han så gärna ville ha den. Så jäkla härlig är han.

Dock är mitt mående i så pass dåligt skick att jag måste säga upp mig sen i månadsslutet och istället
börja gå och prata med någon regelbundet, och det finns inte plats för det när man jobbar som försäljare
och måste göra 3 sälj på en månad för att ens få en lön. Så säljer jag inte 3 nu på 3 veckor så tänker
jag redan då säga upp mig. Tyvärr är det så, men mitt mående måste nu gå i första hand för annars
är jag snart död! död, ja!

Inga kommentarer: