söndag, september 13, 2009

Don't beat me

Slå inte på mig mer, jag ligger redan ner! Är redan så nedslagen som man någonsin kan bli. Svag som satan så kan likaväl skita i allt nu och bara försvinna.

Och nu får jag inte känna något längre.. Nej nu är jag bara en irriterande jobbig liten skitunge som idoliserar dig? Hurfan kan du ens säga något sådant?

För en gångs skull så trodde jag att jag hittat någon som verkligen brydde sig, som verkligen tyckte om mig på riktigt. Jag trodde jag hittat en person som var annorlunda, men sanningen är att du är precis som alla andra! Lämnar en när det blir lite jobbigt för att sedan försvinna för gott.

Jag har jättesvårt att få känslor för någon. You knew it, you fucking knew it. Och jag sa till dig att jag inte var rädd för vad du kände för mig. Har du någon gång tänkt på att det kanske fanns en anledning till det? Kan du inte tänka lite själv? Men du gör som du alltid gjort, låter andra tänka åt dig, följer med strömmen. Och jag som trodde jag lärt dig något, att det inte finns något som är bättre än att vara sig själv. Och jag trodde verkligen på vad du sa.

Och jag var så jävla rädd, så jävla rädd för att känna något. Så jävla rädd för att bli lämnad, och när jag sedan försöker så sparkar du på mig, blir kär i någon annan och lämnar mig där med mina känslor. När jag försöker att inte längre vara rädd, då skiter du i mina känslor. Har du någon gång tänkt på att det var det jag var så jävla rädd för? Fan för dig! You made me think that I mattered to you, but I fucking never did.

JÄVLA ÄCKLIGA KILLAR, GÅ Å DÖ!

Inga kommentarer: