tisdag, september 01, 2009

Kids?

Idag har jag varit i Jönköping med mamma&pappa, inte för att jag behövt följa med alls mest bara för att jag ville hemifrån ett tag. Behövde komma bort en stund. Det var skönt och mysigt! Min pappa är så jävla rolig ibland, så det var värt allt! Åt mjukglass också och hade det allmänt trevligt.

Nu ikväll har jag suttit och glott på en helt sinnessjuk dokumentär på 5'an om en brud som hade 14 barn, varav sista graviditeten var med åttlingar! ÅTTLINGAR! Kan man fatta det eller inte? Ja gud det var så himla sjukt, och så hade hon då 6 barn innan (6+8=14). Ingen farsa fanns med i bilden utan det var provrörsbefruktningar och bara sex! Dock samma far till alla barnen men han fanns som sagt inte med i bilden what so ever. Hur sjukt är inte detta? Dessutom hade hon inget jobb, hade hoppat av vad hon pluggade för att istället gå och bli gravid varje år. Och det var ju inget som helst mellanrum på ungarna heller. Som att hon varit gravid typ i 7 år.

Nej jag får inte in i min skalle hur man kan vara så oansvarig. Hurfan ska man kunna ta hand om så många barn själv? Och att de inte har en fadersfigur what so ever att kunna falla tillbaka på. Nej usch jag blir arg bara jag tänker på det! Sedan finns det dem som kämpar och så gärna vill ha barn men aldrig kan få något. Och här är en kvinna som fungerar som en fabrik som bara producerar ungar på löpande band. Nej fyfan säger jag!

Nåja, hennes liv - not mine. Tycker bara synd om kidsen!

Inga kommentarer: