torsdag, oktober 14, 2010

What hurts the most

jag vill slita ut allt ont jag har inom mig. jag vill skrika tills mina lungor exploderar. fan att det ska va så jävla svårt att orka leva... fan om allt bara kunde få va lite enklare. jag orkar fan inte med detta. jag försöker och försöker.. andas gång på gång, men luften kommer ju fan inte ut. jag kvävs i min egen ångest. jag vill inte vara jag längre. jag vill flyga härifrån, jag vill röra vid något vackert....

ta mig bara härifrån. varför ska de va såhär? varför skulle just jag bli sjuk? jag förstår faktiskt inte.. jag är inte förtjänt av detta. snälla ta mig härifrån!

funderar på att inte sova, för att tortera mig själv till bristningsgränsen. mest för att vara självdestruktiv och få ut all ångest.. gissar på att det isåfall kommer bli en lång natt. dum idé tror jag nog ändå.

1 kommentar:

San sa...

Hoppas natten inte blev så jobbig :/

Önskar jag kunde göra det bättre.

<3