söndag, oktober 31, 2010

Broken!

jag vet inte.. men nu är allt bara upp och ner. allt går fel. jag vill bara ha tillbaka tiden då människor fanns! jag saknar folk så jävla mycket. jag saknar david. jag saknar hans kreativitet.. det gör så jävla ont att veta att han inte kan sprida något mer glitter i denna pissvärld. kan inte fatta att det snart är fem år sen. ibland känns det som om det var igår,. jag minns så väl när jonna ringde och sa att han var död. jag minns så väl vad jag kände, vad som hände. det är inte så jävla rättvist att unga människor ska försvinna.

att jag känner så starkt för david är för att han inspirerade mig, hjälpte mig och var en jävligt stor förebild för mig. hans musik, hans ord, hans humor - allt! han var en jävla stjärna. att inte folk får uppleva honom idag är bara hemskt. att hans familj inte får ha honom vid sin sida är sämst.

han berörde så många.. han var och förblir bäst.

david, kom tillbaka å sprid lite ljus, för här nere är de så jävla mörkt!!!!

Inga kommentarer: