torsdag, oktober 14, 2010

Thank you!

det finns så många jag vill tacka! så många som står ut med mig trots att jag är svår och konstig många gånger. jag vill så jävla gärna tacka dessa personer. särskilt sådär speciellt vill jag tacka;

Emma - Min bästa vän och själsfrände. Vi har växt upp tillsammans och vuxit ihop kan man säga. Utan dig skulle jag inte andas. Du har fått mig att orka mig igenom jobbiga dagar, med dina fina ord och ditt sällskap. Du är utan tvekan min allra bästa vän in the whole wide world. Jag älskar dig! Och tack!

Hampus - Vad skulle jag gjort utan dig? Du har funnits vid min sida i 5,5år.. Du har funnits där många gånger då jag känt för att ge upp. Du är också min själsfrände och en person jag kan identifiera mig med. När jag tittar mig i spegeln ser jag dig. Jag älskar dig! Och tack!

Paulina - Du kom så snabbt in i mitt liv och jag fattade genast tycke för dig.. Sedan dess har du funnits där, fått mig att skratta när jag bara känt för att gråta. Du har lyssnat på mig när jag haft saker att säga, du har ställt upp för mig. Jag älskar dig! Och tack!

Åsa - Du kom också in snabbt i mitt liv.. Det var svårt att få ett grepp om dig i början, men efter en kväll ute på halloween kände jag verkligen att vi kom varandra närmre. Sen dess har du funnits där och fått mig att må bra. Små söta sms som man fått av dig ibland har gjort mina dagar mindre grå. Jag älskar dig! Och tack!

Lillasyster - Du är verkligen den bästa lillasyster man kan ha. Vi har bråkat, slagits och gnabbats, men vi har ändå alltid funnits där för varandra. I de svåra situationerna har du funnits där och stöttat och lyssnat, vilket är guld värt. Du har fått mig att skratta oändligt. Jag älskar dig! Och tack!

Linda - Du har inte funnits så länge i mitt liv, ändå vet du väldigt mycket om mig. Våra stunder har verkligen varit så jäkla roliga. Man har aldrig tråkigt med dig. Att du kommit hit när jag varit ensam och bara pratat och lyssnat har betytt jättemycket för mig. Förmodligen mer än du anar. Jag älskar dig! Och tack!

Gustav - Du är en underbar kille som ställer upp och får en att må bra. Stunderna med dig är alltid fyllda av skratt och ännu mera skratt. Jag värdesätter allt vi gör tillsammans så himla högt. Jag älskar dig! Och tack!

Mamma & Pappa - Till sist vill jag tacka mina älskade föräldrar som låtit mig växa upp i världens mest trygga miljö. Utan er hade jag inte levt idag. Ni har alltid funnits där, lyssnat, pratat och fått mig att skratta. Ni är världsbäst. Jag älskar er! Och tack!

2 kommentarer:

Emma sa...

:´) älskar dig!!! <3

Åsa sa...

Jen du är bra. jag älskar deffinitift dig med.