måndag, oktober 25, 2010

Dead and gone

fuck yeah! äntligen har jag fixat skiten.. jävla blogghelvete som ska lagga som fan. well, nu e jag iallafall back och slipper använda helgons dagbok som ett substitut, gött!

inatt trodde jag mitt hjärta skulle hoppa ur bröstkorgen. jag var så otroligt jävla rädd. hade du försvunnit, lämnat denna värld, då hade jag fan dött jag också. jag fick världens jävla panik å ringde å ringde, tills du svarade. jag trodde fan att jag aldrig skulle få se dig igen, ever. men det löste sig iallafall. men för ett tag var jag nära på att dö, långsamt.

nåja. shit happens!

idag har jag och mamma varit på IKEA. jag tjackade en bokhylla :) sen var vi å storhandlade. eller jag iallafall. kirrade två krukväxter också så nu ere liv i mitt fönster, äntligen! nåja. nu är jag snart fattig igen.. känns inte så jävla kul. well, snart helg å då jävlar blire halloweenfirande så're smäller om de. jag har bästa kostymen ever! lovar att bild kommer längre fram i veckan :)

2 kommentarer:

San sa...

Låter som en jobbig natt :(

Ser framemot bilden, Halloween är bäst!

MissPain sa...

det var en helvetiskt jobbig natt :( men allt fixade sig tillslut,. som tur är!