torsdag, oktober 28, 2010

Rag doll

well.. nu ere snart helg. igen.. veckorna går så fort. men lika fort går helgen. så snart ere typ ny vecka. men bra att de rullar på så jul å nyår kommer snart. hoppas på lite snö med så att de inte ska va så jävla mörkt hela tiden.. men sen vill jag bara ha sommar!!

jag fick hem min halloweenkostym idag förresten! jag blev så jävla lycklig. kommer bli awesome. testade den innan.. jag kommer va typ coolast. hehu.

har haft linda här ikväll, typ som vanligt :) myspys. sen va jag å tränade idag med, så jävla gött. så nu e jag helt slut i kroppen, men de e gött. då somnar jag nog gott inatt. får hoppas katten somnar också, han har fått vara ute nu ikväll.

men well.. imån ska jag plugga, sen hem till mor&far å mysa, å så va fyllechaffis åt lillasyster å nårra andra coola ungar, hehu.

åh vad jag önskar att du sprang in i mig.. :* jag saknar dig så jag går sönder!

Inga kommentarer: