lördag, oktober 02, 2010

Crazzzzzy!

ja, igår var en crazy kväll kan man säga.. jisses! det började hos thom i jönköping, vi glodde lite på idol, inte hela men jag fick i alla fall se min älskade jay!!!! :* ja sen kom åsa å hälsade på lite, hon var för trött för å följa med ut. å sen kom bea å adam. så körde vi ölspelet å sen tog vi bussen ner till stan. drog till tusen och en natt där jag gav bort mitt nummer till en idiot, nej.. två idioter! haha. en av dem spelade bas i the kristet utseende och var Sverigedemokrat, bra jobbat jennyfer! han skulle följt med mig hem, tur var blev de inte så. jag var galet packad igår, men det hade varit jobbigt å vakna ijämte någon idag.. haha!

så hur lyckas jag? alla killar är bad-asses. knarkar, slåss och hamnar i finkan ungefär.. ja herregud! det ska vara jag som råkar ut för sånna killar. men jag har ju min kille så att säga. atleast he got heart :* ILY.

1 kommentar:

San sa...

Låter ändå som en kul kväll :D