onsdag, oktober 27, 2010

great day

dagen började bra. fick ett sms att jag skulle ringa min bästa :* så satt å snackade i luren istället för att plugga, huhu. så de blev inte så mycket av pluggandet idag. har typ inte läst nåt.. sen kom petra vid halv1 å vi drack kaffe å snackade skit. sen drog jag till jkpg och träffade mina bästa, käkade lite och var på smygöppningen av MONKI. det var fett mycket folk, å dem var som galna! helt sinnes. sen var jag hos linda och såg bonde söker fru :D imorgon blir de robinsson med henne! huhu.

imorgon blir det plugg all day, nästan. fast jag har lovat emil nere på E3 att jag ska dit å träna imån, hehe. så blir väl en sväng ner dit också! men det ska man nog hinna med. får gå upp tidigt.

har insett idag att jag förmodligen inte kommer få min halloweenkostym till helgen vilket suger!! jag blir lite ledsen faktiskt. den var ju så jävla najs! nåja.. får väl knåpa ihop nåt själv då.. ?

nu ska jag vänta på sms från min bästa! sen ska jag sooooova. hihi.

Inga kommentarer: