måndag, oktober 25, 2010

Emotions

jag vet att jag skriver mycket om känslor. men detta är en plats där jag kan skriva av mig. så att jag lätt kan gå tillbaka å se hur allt varit.. detta är min dagbok i "high-tech form". det är här jag kan lämna ut mig, mest för min egen skull. men om andra tycker det är intressant så why not, read lixx. men tro inte att detta är något jag gör för att folk ska vara en del av mitt liv. detta är för min skull, och endast min. sedan har jag väl någon som jag skriver för att denne ska kunna hålla lite koll på mitt liv, men det är min och hans ensak.

så nu ska jag va lite smått känslosam här...

you are the one I need. and without you I would not be alive today. you are the light and the thunder of my life at the same time. you are good and bad at the same time. anyways, you complete me so fucking wonderful. I will leave when you do. and that's about it.

Inga kommentarer: