onsdag, oktober 06, 2010

Duktig!

gick upp vid åtta idag. har suttit å pluggat tills nu. har faktiskt hunnit skriva en del på examinationen. dock har jag problem med att hitta sidor för en viss uppgift, and that sucks! ska leta vidare nu snart.

sitter här i mörkret och lyssnar på mysig musik just nu. sen blir det gymmet och efter det en fika med mina bästa i jönköping. och nästa helg kommer nästan alla mina gulliga hem från alla olika ställen. det gillas starkt! snacka om att jag saknat dem!

jag längtar till jul nu, så att alla kan komma hem! och så att det blir snö så att det blir lite ljusare ute. hellre vinter än höst tror jag nog. men då ska det vara snö förstås. julen kan vara mysig faktiskt. dock hatar jag att det finns två personer som inte längre är med och firar jul. jag saknar er, något oerhört!

nåja, så är det. nu ska jag fylla på lite mer kaffe och sen plugga vidare.
duktig mig!

1 kommentar: