lördag, oktober 30, 2010

Did you say Hallofuckingween?

ohyeah! ikväll äre dags för den stora halloweenfesten i jönköping! de kommer bli najs. jag har typ världens coolaste kostym :) bilder kommer säkert efter halloweenfesten, typ imån eller nåt. men nu kan jag iallafall avslöja vad jag ska vara.............. I'm gonna be the fucking ragdoll!

anledningen för övrigt att jag är uppe såhär tidigt är att för att jag sov hemma hos mor&far inatt. så åkte med dem in till stan idag på morgonen. var ju å hämtade små fina kids igår i jönköping. idag äre dock min tur att göra jönköping osäkert. hehu. nej men jag ska ta det någorlunda lugnt.

så är det. men nu ska jag nog ta mig en dusch, eller kanske gå å lägga mig en stund. well vi får se vad som händer.

men have a fucking kickass halloween! :*

Inga kommentarer: