söndag, oktober 17, 2010

Helgen!

har haft en awesome helg. i fredags var paulina, linda, gustav och mangan här å glodde på idol å käkade godis. sen på lördagen hade jag folk över här på fika, sen vare förfest å så drog några av oss ut. blev som de blev.. å lyckades ju självklart stöta på sverigedemokraten,. å gav han rätt nr, för han hade skrivit en siffra fel. hur smart är jag? så idag ringde han mig, så nu heter han "svara inte!" på min mobil. smart. nej.

idag har paulina varit här senare på dagen å käkat med mig. sen låg vi mest å degade typ.. men det var mysigt. har tänkt att jag ska ta å göra mig lite te snart. titta lite på tv å bara slappa.

imorgon börjar allvaret igen. har en examination på hinduismen och buddhismen till på fredag. så denna veckan kommer bestå av tidiga morgonar å sena kvällar samt massa koffein i alla dess former.

nu vill jag ha pengar, för jag är fattig. kan typ inte köpa nåt. de suger. tur att jag iallafall har mat hemma så jag överlever. så äre.

and baby, I don't understand...... ?

Inga kommentarer: