lördag, oktober 23, 2010

Fortsatt bra dag

Igår kom Albin hit.. å jag hade även Linda här en stund, vi lagade mat tillsammans å myste. Albin sov här å vi drog la upp runt halv12 idag eller nåt. Sen var vi nere på stan å bowlade med toni å min kära lillasyster. Jag förlorade så jävla stort!! Efter de drog vi hem till mig å spelade spel å snackade skit. Å sen åkte lillasyster hem å Petra kom å joinade. De andra drack, men jag va nykter. Jag gillar't!

Vi drog till Backyard sen, vi var inte där så länge dock. Men träffade lite folk som man egentligen inte snackat med på år å dar, så de var riktigt kul. Nu ska jag diska för det är så jävla mycket disk i köket. Albin har lovat å diska imån men jag får fan krupp på det, så de tar jag hand om nu. Sen blir det att plocka upp diverse i lägenheten å så en varm dusch på det! Sen ska jag fan sova!!!

Imorgon blire att träffa mina bästa tjejer å mysa å snacka alltför mycket skit. Det gillar vi. Fyfan vilka goa dagar det har varit det senaste. Så jävla underbart. Man känner sig faktiskt halvt levande.

Inga kommentarer: