söndag, oktober 31, 2010

Varför?

jag är den som håller fast vid saker. rädd för att släppa taget om det jag har. men med måtta! men du.. dig kan jag för livet inte förstå hur jag kan hålla kvar vid egentligen. varför håller jag kvar vid något som är så destruktivt, som skapar så mycket ångest och kaos i mitt huvud? jag förstår inte.. antar att endast ödet förstår. vad jag förstår är dock att jag älskar dig, mer än livet. i would die for you, utan att tveka, å de vet du.

men varför håller jag kvar vid en dödsmaskin, ett barn skapat av kaos, uppvuxen i kaos? mitt hjärta blöder, mitt inre går sönder. jag behöver dig samtidigt som jag verkligen förgås pga dig. mina tankar är fula, dödliga och svarta.. jag försöker hela tiden att släppa ångesten och lägga den bakom mig, i mitt förflutna. men det liksom går inte när du är borta..

jag slits mellan att dö eller dö. för hur illa du än gör mig så kan jag inte leva utan dig. can't live with you - can't live without you. jag antar att det är vad som blir av oss. men jag önskar att det hade varit annorlunda, att vi varit annorlunda.

jag älskar dig. älskar dig mer för varje dag. and that will never change. men kom hem till mig nu. släpp taget om kaoset och kom hem. jag vet inte hur länge till jag orkar... i'm sorry!

Inga kommentarer: