torsdag, oktober 21, 2010

Bra dag!

Idag har varit en bra dag, å den kommer inte bli sämre.. Först skrev jag klart min examination, det bara rann ut i fingrarna. Dock har jag inte skickat in den än... Ska nog titta lite till på den imorgon så jag verkligen fått med allt. Efter det städade jag lägenheten, så nu luktar det jättefräscht här. Sen kom Jenny hit och drack kaffe med mig, sen var vi på stan för jag behövde göra några ärenden. Sen kom Petra hit och fikade med mig å vi snackade massa skit.. Har tvätt-tid nu så har varit nere med tvätt.. Ska snart ner å ladda två nya maskiner.

Snart kommer min bästa inneboende Linda hit. Vi ska göra en sallad, för ingen av oss har käkat idag. Mys! Å vid sju kommer Alleballe hit :D

Imorgon blir inte sämre.. Ska kanske träffa Jenny en stund, kanske fota. Sen på kvällen blir de idolmys å vin med mina bästa! Det gillas starkt.

Åååååh för en gångs skull känner jag mig hyffsat levande. Det är en häftig och härlig känsla. Hoppas den kommer på besök fler gånger å att den stannar ett tag nu..

2 kommentarer:

San sa...

Wehoo för bra dagar :D

Emelie sa...

Skönt att höra kuss <3