onsdag, augusti 06, 2008

18 år, grillkväll och Sthlm

Det har hänt mycket sen sist.. jag har fyllt kvinna och haft vänner på besök, sedan har jag haft grillkväll för klassen och myst satan ! :)

Well.. dagen innan grillkvällen skrev jag upp och klarade det, vilket jag är massa glad för. Var å myste med Linda å William i jönköping innan och efter :) sedan firade jag på kvällen med emma, paulina och emil, det blev supande, kortspel och musik. Sedan dagen efter på lördagen vart jag bakfull som stryk och sen på kvällen kom klassen och vi hade grillkväll hemma hos mig, det resulterade i ännu mera dricka och jag vart nog en av de fullaste, haha.

I måndags åkte jag till sthlm å besökte philip :) hela veckan var helt underbart mysig :), vi käkade sushi, myste, jagade kaniner, spelade tv-spel, var på pride och mycket annat. hemskt hemskt mysigt och jag längtar tillbaka hur mycket som helst. saknar philip gör jag också :/. Well, pride vart najs som fan trots regnet, massa snygga kläder och massa snygga människor, klart värt det! Kom hem i söndags och i måndags piercade jag tungan dårå, det gjorde inte ont alls men nu är den så satans svullen så det är bara flytande föda för mig just nu, hehe.

Om en halvtimma drar jag till gränna med familjen, blir en endagstrip, ska inhandla lite goda polkagrisar å bara allmänt mysa tillsammans, ska bli najs.. så jag får väl ta och bege mig nu då.

See you in the fame
/ jennyfer

2 kommentarer:

Lilith sa...

Grattis till att du klarade uppskrivningen! Och grattis till att ha fyllt kvinna! Och grattis till myshelgen i sthlm ;) Miss you!

MissPain sa...

tack så mycket :) :)