fredag, augusti 15, 2008

Stressfaktor 100

Har varit ute och kört idag med pappa och faktum är att jag blir bara stressad hela tiden, därav gör jag småmisstag. pappa påpekade att jag var stressad. hurfan ska jag lyckas hålla stressen nere nu när skolan börjar? sista året, allt ska vara perfekt, allt ska bli bäst + projektarbetet som vi siktar jävligt högt med dessutom. fan säger jag bara. stressen kommer att döda mig en vacker dag.

Pappa var och köpte en sticksåg idag och jag stod och såg på när han inne på cheapy stod och rotade upp maskinen, pinsamt som fan då folk som gick förbi glodde på honom som fan. tillslut blev det bara för mycket och jag gick och tittade på parkettgolv. kom på att just parkett är jävligt snyggt om man väljer rätt, ska jag ha i mitt hem sen har jag bestämt.

Idag öppnade jag ett sparkonto på 200 kr. Kommer bli perfekt att ha till nästa sommar ifall jobben inte blir så många.. har funderat länge på att öppna ett sparkonto men aldrig haft varken tid eller tanke till det när jag väl är inne i stan.

Har även skapat en ny blogg där jag kommer att blogga om livet generellt och inte om mitt eget privatliv och vad som händer i mitt tråkiga liv. kommer att blogga om ett nytt ämne varje gång som rör det stora livet. Får se när jag kommer igång med den. Adressen är iallafall; http://entanke-ellertre.blogspot.com

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: