torsdag, augusti 28, 2008

Filmfestivalen, hängig & utan mat

filmfestivalen idag då med klassen + b-klassen. såg sverigepremiären av the wave.. den var bra! var dock jobbigt med massa tjattrande människor runtomkring en som vägrade hålla käft. på bussen mådde jag inte alls bra och det kändes som att min kropp skulle kollapsa vilken sekund som helst.. väl tillbaka i skolan hungrig å hängig så visar det sig att skolans mat är SLUT, fastän lärarna sa till att vi skulle komma tillbaka vid 1. så fick dra till engelskalektionen och få sura blickar av läraren för att vi skulle gå vid halv2 å köpa en macka i inas.. hemskt! fick f.ö en massa i läxa och jag känner att min helg kommer gå åt till att plugga, känns mindre kul. speciellt när man är sjuk!

ringde till ateljé maria idag angående praktikplats där i höst. lennart sa att jag skulle höra av mig nästa vecka för att han hade en annan som också ville praktisera där. jag hoppas att jag får platsen. annars tänker jag ringa till en annan fotograf.. jag ska fan ha en praktikplats i gbg om jag så ska behöva sälja min själ.

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: