onsdag, juli 23, 2008

Soon or Sooner

Idag har jag, jennyfer, solat (!) där hörde ni.. Och jag har bränt sönder mina axlar dessutom vilket var en stark påminnelse om varför jag inte solar. Mina axlar är jättevarma och gör så jävla ont.. Badade också och det var iskallt, det var varmare i början av juni till och med, helt otroligt. Sedan har jag även pratat med hampus i telefonen idag. Att han ens har en som är funktionsduglig förvånar mig en smula..

Imorgon är det The big day för då fyller jag kvinna, 18 år! Det känns jättekonstigt samtidigt som det inte känns något alls. Fast det kanske ändras imorgon, vem vet.. (?) Imorgon kommer emma och christian hit och äter tårta med mig och familjen. Det ska bli mysigt. På fredag ska jag äta lunch med min kusin Linda och göra lite andra hemliga saker som kanske avslöjas senare.. Vi får väl se lite..

Just nu sitter jag här och bleker håret och så ska jag färga håret rosa sen. Kommer med andra ord att vara rosa jennyfer. Då blir jag med andra ord snygg igen! Eller ett tag iallafall.

Förövrigt så är jag väldigt trött på att hela tiden försöka få allt att fungera och allt att gå runt, men hur mycket jag än försöker så blir det ju fan aldrig bra. Jag är så trött på att alltid ta ansvar för allt och nu är jag så grymt jävla trött på det att jag inte ens vill göra det längre. Därför ska jag inte bry mig mera. Vill ni ha kontakt med mig så får ni fan ge lite själva. Man kan inte bara ta, man måste ge också! Det var väl allt och lite till..

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: