måndag, augusti 25, 2008

Måndag

Måndagens måndag. Typ har varit helt okej. Träffade Ludde idag, satt i solen och snackade.. var mysigt :) . Annars har jag haft långa lektioner idag.. 3½ timmar foto med Lena, dock är hon helt okej. Man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Sen hade vi religion med Linda, najs. Sen var det mediekommunikation med Helena. Vi fick sluta tidigare, så var hemma vid halv4 idag.

När jag kom hem käkade jag och sen när pappa kom hem åkte vi in till stan. Jag övningskörde dårå. Vi åkte och köpte 2 guldfiskar och sen åkte vi och handlade på ica. Det gick bra som fan å övningsköra idag så jag blev lite glad. Och jag och pappa pratade lite också, kändes bra.. Nu mår jag iofs sisådär, det kommer i vågor hela tiden och minsta motgång får mig att falla pladask i depressionshålet å ångesten.

Blir kul att Ludde ska plugga komvux nu i 3 terminer, så vi lär ju ses i skolan å sådant nu :) roligt som fan å se att han vill bli något å tar tag i det. And that was all..

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: