tisdag, augusti 12, 2008

I really tried

har pratat ut med en viss person.. och jag är verkligen ledsen att jag inte har några känslor, jag till och med försökte. men jag kan inte tvinga mina känslor att gro och bli starkare än vänskapskänslor. för vänskapskänslor finns där utan tvekan, du är en underbar vän som jag kommer så otroligt bra överens med.. jag är ledsen att du blev småkär i mig och måste glömma och kanske må dåligt över dethär.. men vi kommer ju alltid att vara vänner, och det känns bra att du förstår att jag iallafall vill vara din vän..

var så jävla skönt att få ur sig saker igår, iofs mår jag ännu inte bra, det har med skolan och göra.. är multistressad över det och vet inte hur länge jag kommer orka med det. time will tell I guess.. och jag har ju iallfall mina tillflyktsorter ifall någonting skulle gå riktigt galet.

Idag var jag ute och gick och plötsligt öppnade sig hela himlen, det var så otroligt skönt att gå i regnet och befriande för själen på en nivå ni kanske inte förstår. annars har jag idag inte gjort så mycket, legat vid tv'n och fått i mig laktos så att min mage vreds tusentals varv inuti mig, det värkte i den något så otroligt så att jag bara ville spy. nu klarar inte min mage ens laktosen i maten så kanske att jag måste besöka en läkare och få intyg så att jag kan få laktosfri mat i skolan.. får väl se.

Ringde även till bilskolan idag och berättade att jag klarat uppskrivningen och att jag behövde nya körlektionstider.. så jag fick en nu på torsdag vid 14.45, sen ska vi prata om mer tider när jag är där.. jag vill verkligen bli klar med mitt körkort nu innan vintern börjar.. och det har ju varit mitt mål hela tiden så det ska jag bara klara(!)

Sitter och väntar på ett samtal nu som förmodligen aldrig kommer att ringas.. fan varför är jag så dumdristig hela tiden? jag är svag, svag för dig.. helvete

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: