tisdag, augusti 19, 2008

The first day


Första dagen i skolan idag dårå. Satt och snackade med syrran på morgonen så hann inte dricka kaffe, var typ cp. Men sen fick vi paus i "informationen" så vi sprang å köpte kaffe :) gött som fan å vara tillbaka faktiskt.. Kändes skönt att träffa alla igen. Det roliga är att tony ska gå i våran klass för att han ska samla in betyg, haha.. kan bli kul asså.

Slutade typ astidigt, så åkte ner till stan med lina, tin å elin.. Stötte på damberg å linn också. Vi var å kollade skolkalendrar. Köpte ingen men ska göra det. Frågan är bara vilken. Fanns inte så mycket snyggt eller bra att välja på..

Just nu sitter jag här och väntar på mat som inte kommer att vara klar förrän vid halv4.. Mwööh. Jag är ashungrig. Har suttit å käkat på ett äpple men det hjälpte inte så mycket asså. Men men, man vänjer sig vid att vara hungrig efter ett tag. Speciellt när man går i skolan som har världens äckelmat.. Å nu kan jag inte käka fil i skolan heller pga min laktosintolerans.. Not najs.. But I guess I'll survive.

Ska in till stan å handla sen med mor å far. Ska köra. Kanske köper min skolkalender då, får väl se hur det blir med det. Idag fick jag min tunnel till örat å min nya stav till tungan från bodyjewlery, najs som fan. Dock kan jag inte ha staven än för tungan e fortfarande lite för svullen för det. Men soon ! :)

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: