torsdag, augusti 14, 2008

Ringrostig

Körde på bilskolan idag, gick väl lite halvkasst.. är lite ringrostig för att jag inte kört på bilskolan på någon månad -_-' . Jag har bokat ett antal tider nu för körning efter skolan. Och sen har jag även bokat in halkbanan. Imorgon ska jag ringa till bilskolan och kolla ifall annelie har fått in en bokning på uppkörning vilket inte kommer att bli förrän i slutet av oktober för att det är så jävla fullt.

Hängde även en del på morsans jobb idag som tidsfördriv när jag väntade på att min körlektion skulle börja. Hängde även där efter körlektionen då jag väntade på att bussen skulle gå hem. Gick i vilket fall på toaletten där och upptäckte till min förvåning efter att jag tvättat händerna att jag luktade kärring, gammal tant.. Tänkte efter och kom på att jag läst på Sis' blogg att hon använt någon tantluktande showerkräm och visst, när jag tittade på tvålen såg jag namnet och konstaterade att det var Dove silk, samma som Sis' användt fast i showerformat.. Lite småroligt sådär. (tillägger ett skratt här!)

See you in the fame
/ jennyfer

1 kommentar:

Lilith sa...

Hahahaha! Så jäkla kul! Men visst luktar man tant!