torsdag, augusti 21, 2008

Tainted love

Hoppsan hejsan, idag såg jag ludde på brinell å blev paff som fan.. har inte sett han på säkert ett halvår.. Kändes skitkonstigt. Tror inte jag träffat han sen vi kysstes dendär gången bakom stationen. Messade honom men inte svarade han, kanske han bytt nummer, annars bara skiter han i mig. Han hälsade inte å inte jag heller. Undra om han ens kände igen mig?

I vilket fall som helst.. Typ hade 2,5 timmespasset i engelska idag för första gången. Det kommer verkligen att bli jobbigt känner jag. Å läraren verkar vara en sådan som inte kompromissar med eleverna så bra. Torsdagarna kommer med andra ord att bli skitjobbiga. Men jag antar att jag får försöka stå ut.

Vecka 44 har vi lov och då åker jag förmodligen upp till Sthlm :) Sedan från å med v.45 har vi praktik i 5 veckor fram till v.49. Jag har mailat en fotograf nere i Göteborg, så får se om jag får något svar. Isåfall hade jag tänkt å bo hos Sarah, ifall hon tillåter (do you?)..

Har även idag börjat planera till vårat projektarbete. Gjort en mindmap och skrivit upp lite vilka vi tänkt ha som sponsorer. Bestämde också att vi ska skapa varsin blogg så att lärarna enkelt kan läsa om vad vi gjort, så slipper vi maila in varje gång.. Känns bra.

See you in the fame
/ jennyfer

1 kommentar:

Lilith sa...

Det skulle vi nog kunna ordna.;)