onsdag, augusti 20, 2008

cr-cr-crash

Idag hade vi bcb :* fy vad jag saknat den snyggingen :D , vi hade roligt på hans lektion idag, sista lektionen dessutom.. Efter skolan följde jag med jny hem. Hälsade på den lille Klang. Han var söt som socker och jag ville stoppa ner honom i min väska och ta med honom hem.. Åkte hem med morsan vid halv7 när hon slutat jobba. Kom hem och käkade blodpudding..

Försökte att sätta i min nya piercing idag igen, men den sitter fortfarande lite för tight.. Svullnaden har inte riktigt försvunnit än. Det är jobbigt att ha en stav som är dubbelt så lång som tungan är tjock. Den råkar vara lite i vägen ganska ofta..

Hade tänkt att dra ner å slappa framför tv'n lite å dricka lite te.. Imorgon är det en jobbig dag med hela 3 lektioner, men jag överlever.. Hoppas jag(!) haha

Skällde ut en viss människa idag, via pm.. får väl se vad han svarar på det. Men jag var bara tvungen.

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: