lördag, augusti 16, 2008

Stressfaktor 1000

Igår var jag ute och körde med pappa på kvällen igen, bråkade med han som fan i bilen och tillslut bröt jag ihop.. jag höll på att få en ångestattack. Senare på kvällen förklarade jag för mamma att jag inte klarar mig utan min medicin. Så ska ringa till läkaren nu på måndag och säga som det är.

Igår glömde jag att ringa till annelie på bilskolan, så jag får göra det nu på måndag. Tränade igår också och har fetaste träningsvärken idag,. måste fan sätta igång med träningen nu igen så jag kan bygga upp mina muskler lite mer.

Annars mår jag psykiskt dåligt, är sur och butter. Vet fan inte vad jag ska ta mig till riktigt. Vill egentligen bara somna just nu. Jag vill ju verkligen kämpa och vara stark men hur ska man kunna göra det när man står nästan helt ensam? Jag behöver någon som kan lyfta upp mig, men tydligen finns det ingen som är så stark psykiskt. Och det känns som att jag verkligen på allvar vet att jag kommer att dö ung och inte gammal. Allt bara vänder mig ryggen, speciellt livet! fyfan vad jag hatar det.

See you in hell
/ jennyfer

Inga kommentarer: