fredag, augusti 22, 2008

Fear me

Tänk om folk var rädd för en, ibland skulle det vara bra, då hade man sluppit alla jobbiga människor. Bara en tanke..

Idag hade jag värsta sovmorgonen och tack vare att mamma skulle till turkiet idag så var pappa hemma tidigare för han skulle skjutsa in henne till nässjö. Så jag kunde åka med. Jag köpte svart hårfärg, ska färga mitt underhår när jag blekt håret. Sen kommer det att bli rött lite senare.. Iaf, mamma är nu på planet till turkiet, hon ska vara där en vecka. Jag kommer sakna henne BIG TIME!

Ikväll har jag, syrran å pappa käkat tacos. Druckit vin å nu sitter jag här å dricker amarula. Mumsigt som fan. Hade tänkt att dra i blekningen i håret snart,. Så får jag dra i den svarta färgen imorgon eller på söndag beroende på vad jag hinner och orkar med. Imorgon ska jag träffa malin :) var längesen vi sågs nu,. Ska myspysa i nässjö :)

Well.. ska väl dra mig neråt snart å inta badrummet för att bleka håret dårå.

See you in the fame
/ jennyfer

Inga kommentarer: